شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۵۹۰
تاریخ انتشار : ۴۲ : ۱۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸

غزاله ایرانی: حسین سهیلی‌زاده را با آثار تلویزیونی اش می شناسیم ؛ یا شاید بهتر باشد بگوییم او فیلمساز صداو سیماست و تعداد بیش از 20 اثر تلویزیونی خود گواه این ادعا باشد.

رانت خوار کوچک ،عشق گمشده،پیله های پرواز،ترانه مادری،دلنوازان ،فاصله ها ،پریا از جمله آثار شاخصی هستند که مخاطبان آثار برنامه های تلویزیونی صدا و سیما آنها را به خوبی به یاد دارند.

« مانکن » در 26 قسمت ،به نمایش خانگی آمد | حضور متفاوت مریلا زارعی در پروژه فیلمساز سرشناس صدا و سیما !

حال چه شده است که « حسین سهیلی زاده » از خانه خود فاصله گرفته و یک پروژه پربازیگر را در نمایش خانگی ( رسانه رقیب صدا و سیما ) ترجیح داده خود جای تامل دارد.

مجموعه نمایشی «مانکن»  طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در ۲۶ قسمت هر هفته روزهای شنبه توسط موسسه تصویر دنیای هنر در شبکه نمایش خانگی توزیع شود و تماشای آنلاین آن نیز از طریق وی‌اودی‌ها امکان پذیر خواهد بود.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، نفیسه روشن،الهام پاوه نژاد، همایون ارشادی، لیندا کیانی ، شبنم قلی خانی از جمله چهره های سرشناسی هستند که در این پروژه ایفای نقش کرده اند ؛ البته در بین این اسامی بیش از همه حضور « مریلا زارعی » در چنین پروژه ای عجیب به نظر می  رسد ؛زارعی معمولا در سالهای اخیر بسیار در انتخاب نقش هایش با وسواس جلو رفته و باید دید آیا فیلمنامه « سهیلی زاده » آن قدر جذاب است که باعث شود خانم بازیگر، فرصت حضور در این سریال را از دست ندهد. 

« مانکن » در 26 قسمت ،به نمایش خانگی آمد | حضور متفاوت مریلا زارعی در پروژه فیلمساز سرشناس صدا و سیما !

قابل ذکر است که اکران افتتاحیه «مانکن»  شب گذشته در پردیس سینمایی کوروش با استقبال مخاطبان برگزار شد و حسین سهیلی‌زاده کارگردان این سریال در جملاتی کوتاه گفت: «بیست سال است که با ایرج محمدی همکاری دارم و قطعا او ازمن ستون‌تر است و من باید به او تکیه کنم.»

او با اشاره به بدبینی مردم به آثار نمایش خانگی ادامه داد : «در بازار فیلم‌های نمایش خانگی مردم نسبت به این آثار بدبین شده‌اند زیرا تصور می‌کنند که ممکن است برخی سریال‌ها پایان نداشته باشد و همین موضوع موجب می‌شود تا بازار کار سریال‌های نمایش خانگی خراب شود.»
او خاطرنشان کرد: «ازطرف همه عوامل سریال «مانکن» قول می‌دهم که پایان بندی سریال را ببینید زیرا هفته آینده فیلمبرداری آن به پایان خواهد رسید و به وزارت ارشاد تحویل داده می‌شود.»

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳